Säng

Jag längtar något så enormt efter min säng...sova måste ju vara det skönaste som finns! På tal om att sova har jag konstaterat följande:
Somnar man sent är man pigg när man vaknar men blir trött något så jäkulskt när man kommer till skolan
Somnar man tidigt är det i princip omöjligt att vakna men sen efter några timmar är piggheten på topp.

När jag berätttade det här för malin idag på bussen tyckte hon att jag skulle börja planera mitt liv efte rdet. HAr jag prov första lektionen borde jag gå och lägga mig sent och sen jag kan däcka när provet är över om jag vill. KAnske borde ta till mig av kvinnans råd.

Så nu tänkte jag avsluta med lite dagens:
Kommentar: Tänk dig en laxformad kostym!
Tabbe: Persson som missar gymnasiebussen+spiller mjölk på killar i matsalen.GRATTIS
Bravad: Gjort min första powerpoint
Outfit:HAHAHAHAHAHAAH
Människa: Måste ge jokki cred för hennes tävlingsinstinkt i wordgame

Nu är det säng!

Herrå

Kommentarer
Postat av: persson

Hoppas killarna inte kommer ihåg vem det var som gjorde det bara xD

2008-11-22 @ 13:24:31
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0