Saken är biff

Saken är biff är ett galet fult uttryck. Den som kom på det måste ha varit en sån där levnadsglad typ som tar livet med en "klackspark"- Nu är iaf våra Oasis biljetter biffade, vilket känns helt underbaaaart! JAg har inte vågot ta ut glädjen i förskott om det nu skulle vara så att hela sverige bestämde sig för att fara till globen den 28e januari. Det blir jag, Jokki och allas vår egen Persson som packar våra väskor. Det ska bli grymt jäkla kul är jag helt säker på. Bo på hotell, flyga och annat trevlans...gah!
Så det är enda som finns i min spellista för tillfället är oasis. Måste taggataggatagga

Jag har saknat att skratta så mycket som jag gjorde förra året, men idag har varit en underbat rolig dag! Efter matteprovet när man just hade pustat ut och satt sig på biologin blir Nyman the notorious på ett helt knasigt humör. Och han är ju int okonstig i vanliga fall så min mage fick sig en genomkörare. Sen på biblioteket sitter jag med gustaf och hallin och ska plugga lite. MEn vi har upptäckt att det är gansak kul att säga "ouäääh" och räcka ut tungan samtidigt. "Ouääh" kan även bytas ut mot "blläääh" och "gouäägh"(Gustaf). Alltså om man nu testar att göra det så upptäcker man snart det magiska i det hela och är fast föralltid.

Dagens tabbe: Glömde att bifoga det vi skrivit om skogen till alla i gruppen så det blev ett tomt mejl ist. OCh dokumentet är spårlöst försvunnet. Det här innebär då att jag ska tillbringa kvällen med att skriva om hela allting, men dte är typ lugnt..ska nästan bara överföra det till min ordenador från handskrivet. Men ändå en tabbe

Är galet, skönt trött i benen efter spinning. Det finns ingen motionsform som gör mig mer förbannad. Man trampar och trampar och benen bara skriker av all mjölksyra. Minuterna går oändligt långsamt. När man tror att man ska klappa ihop gapar instruktören att man ska dra på mer motstånd och utmana sig själv. Vreden bara väller upp i skallen på mig och jag vill nästan be den oskyldiga instruktören att ta sig i röven, men biter ihop och tvingar fötterna att jobba vidare. Ser på klockan och inte ens en femtedel av passer har gått. Stjärt stjärt stjärt.....men sen känslan när man lättar på motståndet och bara låter benen gå av sig själv och varva ner...är ju typ obeskrivlig. Ingenting slår känslan av att ha tagit ut sig totalt. NÖJD:D

Kommer hem och det finns mat att bara värma på, lyckan är fullbordad. Duschar. Drar på mig ett par lustiga shorts som jag hittade i jonas gamla rum. Misstänker att det är sovkalsonger som han fått av farmor, men efterson att de var oanvända så tyckte jag att läget var lugnt. Vita med blåa stilrena ränder...GYLF för tusan, haha. Saken är biff att det är filifjonker iaf.

MEn nu ska jag skriva om skogen i hertsöträsk:O

Herråå

Kommentarer
Postat av: jokki

haha Eläjnkäjn äntligen har du börjat uppatera oftare :D då harj ag ngns blogg att kommentera sönder på. Jag blir rädd för dig när du gör ouääh, det är typ det läskigaste jag vet!

2008-11-05 @ 22:17:34
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: persson

FAN VAD KUL DET SKA BLI! nöter låtarna nu, måste ju kunna dom till dess ;)

2008-11-06 @ 17:59:14
URL: http://perssonemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0