Poweryoga?

Jag är tveksam men ändå förväntansfull inför kvällens aktivitet som är yoga. Jag skulle typ vilja vara en vig,smidig och harmonisk guru men i själva verket är jag en stel, stressad och fotbollsspelande tjej. Jag tror inte att jag kan ändra på mig sådär helt radikalt men jag skulle verkligen inte ha något emot att vara mer smidig. Känner mig som en riktigt kluns ibland.

Idag hade vi löpnnig med fotbolls och det flöt som på riktigt bra. Grymt vackert väder, solen sken på isen och det började rycka krampaktigt i skridskofötterna och det var inte ett dugg jobbigt att springa! Måh om det skulle känna sådär jämt när man sprang. Nu har jag besätmt mig för att träna upp en jäkulsk kondition och bli kenyan. Känner mig elak mot mig själv när jag inte utnyttjar att jag har ganska lätt att träna kondition på någe vis...så nu blir det ändring! Om jag hade bott i USA hade jag velat hålla på med terrränglöpning, alltså det kan man ju gör ai sverige också men där borta har man ju skollag till allt möjligt. Det vore grymt

Nu ska jag glo på lite tv inann jag tar bussen in till stan igen

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0