På vita moln

JAg tror att jag flyyyyyger....
Nu känns det som att en tyngd har släppt från mina värkande axlar(mami och papi turades om at massera mina axlar igår och det har resulterat i en gode kraftig träningsvärk idag..eller något sånt). Biologiprovet avklarat och det kändes ändå helt okej. Räknar med att skriva klart Morrie grejen ikväll...och den där fysiken...får helt enkelt vänta någon dag:D MEn jag vill ändå få bra på provet för jag tror att Örb är en sån som bara går på prov faktiskt. HAn skapar sig som ingen relation till eleverna...undrar om han skulle uppskatta såna här lappar i öronen som kossor har för att hålla reda på oss?'

MEn annars ser allting så mycket ljusare ut, ävven om det är mörkt ute,haha:D Mycket underhållande.

Nu har jocke varit dum. Jag är lite smått förtjust i Edward Scissorhands som de flesta kanske vet och skulle hänga upp en bild med hnom på min vägg. MEn denna jocke hatar edward..tycker att han ser grotesk ut. Ja i alla fall så är tavlan spårlöst försvunnen sen han var här sist. Han påstår att han packade ner den i sin väska och har slängt den...men jag känner att den finns här någonstans...frågan är då bara,vars gömmer sig edward?

You're mine, I'm riding high like an aero plane...du gör mig så jäkla glad

Nu ska jag skriva MORRIE..woho:D

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0