Nice-ig dag

Det är så skönt att sluta tidigt! Måh! Hade kemilabb som var hur chillig som helst och ändå helt rolig...det är kul när man har den där rocken och känner sig helt farlig, som om man kunde spränga upp hela stället:D Sen en välbehövlig fysiklektion och tro det eller ej men nu hr jag nästan börjat fatta vad Örb säger! Han är bättre än vad han ger skenet av att vara. Inställd mentors vilket besparade mig från en massa prat som jag bara får damp i fötterna av och kan inte sitta still.
Tog bussen hem och skulle laga mig själv en delikat måltid meståande av kycklingsallad. Så skulle jag ta en macka till och upptäckte på tredje tuggan att den hade mögel på sig.HUJJA! Fasen så jag fick kväljningar...men den var ju inte äcklig eller så..det fascinerar mig litegranna. Men ändå så ville jag bara rusa och spy vid tanken på vad som låg i min mage. Icke dödligt hoppas jag

Nu taggar jag för pluggarnas pluggardag, som vanligt. JAg gör ju verkligen inget annat nuförtiden. En no-lifer

mami är och klipper sig vilket påminner mig om att jag ocksp vill klippa mig snart men jag ahr yp inte råd att göra det förräns efter jul då man är stadig i kassan...

Nu är semestern slut!1

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0