Konsten att sova

Jag är en av de få människor som förbannats med att somna sent men ändå vakna jättetidigt på helger, vilket jag tycke rätt ganska jobbigt eftersom att jockeboy kan sova hur länge som helst och jag överdrier inte, Jag hinner typ leva ett helt liv innan han vaknar: Plugga, blogga, duscha, äta och jag så vill...funderade tom på att fara och träna idag lite i smyg sådär.
Så nu har jag börjat undra: HUr gör man egentligen för att sova länge? Det svar jag har fått är typ "blunda och håll tyst"...men alltså det går ju it

MEn idag är det tyyp fullt upp. Fara in till stan och hämta ut flygbiljetter, ta bussen till antnäs, träffa laget hos jokki, sen fara till bygdegården på avslutningsfest....och sen får man ju se vars kvällen slutar:D MEn rolig dag iaf på G

Nu tänkte jag tvätta mitt hår, det ser verklien konstit ut pga av all smuts. HAHA

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0