JAg har inget liv

Instängd i mina studier natt som dag har jag börjat fundera..är det här livet liksom? Att alltid vara stressad, måste göra en massa saker som man egentligen inte vill och bara...plugga liksom?
Inte vill jag om 50 år titta tillbaka på min ungdom och bara minnas en massa panikänslor över allt man inte hinner göra och saker som ska lämnas in i tid. JAg menar vem tar sig rätten att bestämma vad nån annan ska göra av sin tid egentligen? Eler okej man väljer ju om man vill gå i skola, men om man inte gör det är det ju svårare att få jobb och allt. KAn man inte bra bli anställd för at man är bra på något eller vill något?

Vad fasen, när jag är på dåligt humör börjar jag alltid ifrågasätta såna här saker. Som fängelser till exempel. JAg tycker att det är en bra grej..men när man tänker efter, vem fasen kan ta sig rätten att bura in en annan människa?

JAg är typ emot det här att andra ska styra ens liv....

Näe nu är jag grymt nära ett sammanbrott

RÖV-heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0