Gode så hungrig

JAg vill ha MAT! Mamma skulle göra någon nasty kycklinggryta men det lyckades jag vända med min oemotståndliga charm..jag ska få kycklingen ugnad ist. Mycket bättre för den där såsen hon gör är typ hemsk...bara en massa gröna saker och klägg, men det verkar bara vara jag som har den uppfattningen.

Igår så var jag hos emma och spelade lite GH(jag blir sakta men säkert bättre), såg filmoch åt goda saker. Sen så visade hon mig en av hennes egensydda kläningen och den var verkligen grym! Coolt var det iaf:D När jag ändå pratar om emma kom vi på att vi kommer att gå samma teorikurs på måndagar...helt nice, känns som att det kommer bli betydligt mcyekt roligare då.


OCh jag har äntligen upptäckt glädjen i att springa...känns inte lika segt längre att dra på sig alla kläder och fara ut..Näe det är typ ganska skönt. OCh nu har dessutom Jokki fått mig att hitta tillbaka till inpuls igen...den slöa Elin är et minne blott. MEn styrke kommer alltid ha en stjärtig plats i mitt hjärta,usch.


Kom på att jag borde plugga lite...


Stjärt-tjaa


Kommentarer
Postat av: jokki

jag visste att sprignrelin fanns där hela tiden!

2008-11-23 @ 16:55:33
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0