()"/()"¤&?"/`?")!)#

Nu är det såhär att jokki har utmanat mig att jag ska skriva 5 saker här på bloggen om mig sjäkv, både alldagliga och knäppa.
1. JAg törs inte ha fötterna utanför täcket på sidan som inte är mot väggen för jag tror typ att Hia Hia i bamse bor under min säng fortfarande.
2. JAg är väldigt svag för äpplen
3. Det tar alltid en halvtimma för mig att äta frukost på vardagar
4. JAg gillar gamla och slitna bussar, något som ingen annan verkar göra
5. Jag har en "vintrig" löpstil

Allt för nu....kanske skriver mer ikv när jag ahr mer tid:D

HErråå

Kommentarer
Postat av: Jokki

haha vintrig löpstil EläjnKäjn, den var bra :P

2008-11-09 @ 19:53:26
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0