...

Rubriker är som någon vis person en gång uttryckte det: Överflödiga.

Sitter och väntar på att Jokki ska vakna och då ska vi äta och fara in till stan och träna litegranna. Jag är hungrig som ett as!

Ser lite halvt på en intervju med Stefan och Johnny holm vilket förde minnena tillbaka till igårkvällen då vi körde toapappersleken och en kille fick Johnny Holm som person i pannan. Annars var det helt kul igår..först var vi hos Linda och Stefan, johannas kusin och pojkväns kusin ett tag..sen for vi hem till johanna och satt och pratade ett tag med henne,sara,persson och joel.


Nu ser jag på flamenco istället..jag kommer ihåg när jag var liten, då hade jag en kompis som kunde sånt. MEn det såg helt enkelt inte lika graciöst ut när jag skulle försöka mig ppå det som när hon dansande.


JAG KANSKE SA SE OASIS! Dom kommer till sverige i vinter och biljetterna släpps helt snart och då ska jag,jokki,johanna,persson och sara försöka få tag i några! På riktigt alltså..jag är så sjukt glad att det för en gångs skull finns ett band jag vill se! Har typ aldrig hänt


Nääe...nu ska jag kolla upp det dära lite mer


Herrrååå


Kommentarer
Postat av: Amad "dino" Habibsanbabsan

Oasis är stört sköna! Jag hoppas att ni får tag i biljetterna! good luck my friend! peace and love :)

2008-11-02 @ 15:05:13
URL: http://amadhabib.blogg.se/
Postat av: jokki

men shiiet Elin, det var väldans häftigt!

2008-11-02 @ 17:21:09
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får en trevlig kväll! :)

2008-11-02 @ 17:24:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0