De ökända och fruktade

Idag var det dags för olika slags tester som är skapade för att plåga unga människor på fotbollen. Bip och brutalbänk. Jag kan bara säga så mycket som att min kondition har försämrats sen förra gången, känns lite rövigt...:(  JAg skyller på att konditionen är på topp på vårterminen då man tränar intervaller och  sånt med laget..och att den inte är lika bra nu helt enkelt.

Nu har jag planering på g, big time alltså. Oasis släpper biljetterna imorgon, vi vet inte vem som ska med ännu, har dock fått brorsan att köpa dom åt oss..muy bien. tjaa och sen efter det måste vi ju boka flyg och fixa någonstans att bo. För en gångs skull känns det som att det är jag som fixar saker, känns bra att avlasta jokkihanna lite på den punkten så hon får lite semester.


Känns som bara att jag intehar tid med det här nu...


Röv-heej


Kommentarer
Postat av: jokki

väldgit snällt av dig EläjnKäjn, och du jag lääääängtar megamkt. Må gud vra snäll och ge oss bilejtter, jag har kommit på att vi typ tagit förgivet att vi får biljetter, men det borde vi ju :D

2008-11-04 @ 22:12:56
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0