Coolt Elin

Innan jag berättar vad jag egentligen skulle måste jag bara berätta om mammas tabbe för ca en halv minut sen.
- Alltså elin, din rakhyvel...kan man använda den till benen också?
- Ehh,jaa det är som det den används till
Mamma drar upp byxbenet och visar mig sina illröda vader
- Jag lånade den, men gjorde jag nå fel? Ska den användas på något speciellt sätt?
- ja alltså du måste ju blöta den först
- Jaha...
- Eller ha blöta ben iaf
- Aha jasså..

HAHAHAHAH:D

Det jag menar med "Coolt Elin" är att jag just har köpt en julklapp(faktiskt 2 st) över internet. Efter en hel del krångel med kort och annat anus har jag och pappa lyckats med denna bedrift. JAg kan dock inte säga till vem eller vad det är för något, haha nyllet på alla:D

Nu ska jag försöka få ut allt vatten som for n i mina öron när jag duschade

HErråå

Kommentarer
Postat av: Emelie berglund

haha det lät som något min mamma skulle kunnat sagt! :) haha

2008-12-03 @ 14:38:58
URL: http://emelieberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0