Big NO

Jag tror jag har tappat mina muskler. Jag är inte en människa som väger mig särskilt ofta, dels för att jag inte gilalr att väga mig och dels för att våran våg är störd och missvisande. MEn idag var jag hos mormor och fikade litegranna och då när jag var på toa så såg jag deras våg i ett hörn. Tänkteatt det kunde vara intressant att veta. vägde 52 kilo...6 kilo mindre än i somras än jag vägde mig sist. Och jag ser likadan ut som då så alltså är det mina muskler som lämant mig i sticket..men jag gillade ju mina muskler på sätt och vis. alltså så ska det blir ändring nu aif. Styrkeprogrammet oftare! hmmm...äta mer proteiner också, bli en riktigt "fria-vikter-människa"..så ska jag börja låta uuuuuuuuuuuuuugggggh när jag tar i riktigt mycket och skaffa blodådror som bara dunkar i pannan när jag blir andfådd.

Nu har jag brödbak på G big time...såna här pinnar som är roliga och sitta och knastra på när man äter. Gick bananas och gjorde ett helt eget recept!

Herråååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0