Bara sköööönt

Jag har ingenting jag måste göra...sitter och ska försöka slå hål på den här timmen innan maten är klar så att man kan börja leva igen. Jag är verkligen helt sjukt beroende av mat för att vara glad. Det här kanske låter lite stört men jag började se Törnrosa igår, eh, jaa jag hade som ingenting at göra och jag fick för mig at jag ville återuppliva gamla minnen..se det ska jag nog se på nu. Eller OTH!

fick skolkorten idag, jag kan ju faktiskt bara skratta åt dom! Jag ser ut som en riktig jäkla fjortis på gruppbilden för jag hade ett skrattanfall och tittar inte in i kamreran så det ser ut som att jag himlar med ögonen och ler. NICE! Den enskilda bilden..de vette tusan om jag inte såg lite vindögd ut och jag brukar typ inte vara det i vanliga fall tror jag. Också trycker jag fram en charmig liten dubbekhaka också tror jag. Bättre lycka näsa gång eläjn.

Jag och jokkan har varit och raggat jobb på storheden idag till vårat projektarbete och hade faktiskt en viss framgång...blir spännande att se vad som kommer att bli av det är.

Men nu ör det TV!!!

HErrrrrrrrrrrååååååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0