Alltså ja...

Nu är jag hungrig. JAg ogillar skarpt dom här timmarna när man kommer hem efter skolan innan maten är klart. Det är meningslöst att äta något för då är man mätt när det väl gäller...och jag kan inte plugga på fastande mage, samma gäller att sova. Så det enda alternativet blir helt enkelt att se på tv eller sitta vid datorn- vilket jag då gör nu

Idag har hela luleå drabbats av MR-dagar och alla klasser utom våran verkar vara helt organiserade. Vi har som inte haft någonting speciellt på schemat idag förutom fotbollsteori och en föreläsning på en timme. Tack gudarna att den bara ´var en timme och inte två som jag trodde först. Det var en kvinna från anderna som kom och pratade om potatis och majs..samt hur europeerna kom och koloniserade hela indianvärlden. det var där dom mänsklia rättigheterna kom in i bilden. Så gör man helt enkelt inte. Okej nu kanske jag lät ironisk, men jag tycker verkligen att det är fel på riktigt. Hur som helst gav jag ite riktigt kvinnan den uppmärksamhet hon var värd för jag kan helt enkelt inte sitta still och lyssna när folk pratar. JAg får damp i fötterna, panik i benen och kaos i skallen.
OCh imorrn ser det ganska slappt ut...börjar kl 12 och har en lektion med Örb eller en annan fysiklärare. Ska nog fara dit trots att det är lite halvt frivilligt. Sen ska jag och mor äta mysmiddag och fira att pappa är på afterwork..sen se idol med johanna. SKÖNT!

MEn nu ska jag göra det jag alltid gör nuförtiden....plugga! MOAHAHAHAAH:D

HErrårårårråråå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0