Tung förlust

Matchen idag hade alla förutsättningar för att bli den första vinsten. Träningarna har sett svajnabra ut hela veckan, danmark är inte ett topplag..efter 3 matcher utan vinst var alla taggade. I 85:e minuten tar vi ledningen med 2-1...alla var ganska säkra på vinsten, jag menar det är ju bara att tjonga bollen utanför plan och hålla sig på  rätt sida i 5 minuter liksom? Någon minut senare blir det 2-2...i 89:e minuter blev det 2-3..vad fasen hände? SÅ JÄKLA DÅLIGT..det känns som att de högre makterna inte ville att vi skulle vinna den här gången,som vanligt. ÅH VAD LESS!! skulle kännas så mycket bättre om Kega kunde vara lite arg på oss och skrika lite efter..vilken idiot som helst fattar ju att han inte avr nöjd men han visar ingenting..kan ju bero på att tidningarna står där och vill ha något smaskigt vredesutbrott..hmm..hoppas att han inte bara tar ut det på sin familj eller något,för jag menar,någonstans måste ju ilskan ta vägen. i mitt fall är mamma drabbad för det mesta. Hur kan man fälla en kommentar som: "det var ju lite osis et där..att dom fick in ett mål i sista minuten!" Sånt får min arghet att koka över=mamma blir arg på mig=jag är arg en hel dag. JAG HATAR ATT FÖRLORA!!
Det enda som kändes bra för min del var att jag fick in en glidtackling som var helt klockers..och att jag överhuvud taget fick spela,även om jag inte startade.

Så här har min kväll sett ut för alla som är intresserade:

I fredags befann jag mig inte helt ovanligt i Antnäs där jag Jokkki och Elajna grillade lite av varje.Pinnbröd<3 Vi körde en helt ful lek/utmaning som gick på att man skulle skicka vidare en masa saker..hjärnan fick arbeta som en tok! En gul! vadå? en gul! vadå? en gul! jaha,en gul! en...........gul/grön! vadå? osv osv..nä det där var ingen bra förkalring men ändå. Sen såg vi hockeyn eller Jokkis familj såg den..jag satt mest och sov i en stol och tittade upp då och då..men i tredje perioden föll ögonlocken ner för gott..jag tror att jag var lite sliten

Vaknar,äter,far till porsön..lunkar ferruform-milen,städar på inpuls,pluggar,äter middag.
Kvällen var helt trevlig. Johanna kom förbi så cyklade vi till Persson som kom hem från Mallorca i fredags..där var också Cissi. Vi degade en stund och pratade så komer vi på att godis  inte skulle vara så fel. Jag föreslår konsum men då drar Cissi en historia om några små pojkar som ville hjälpa konsum genom att plocka upp alla godisar från golvet och lägga tillbak dom i lådorna..mysigt..vi for ist till Kvantum. Cyklade tillbaka. Spelade Guitar Hero..något som jag suger fruktansvärt hårt på..haha lät kul:) Sen ville jag se dirty Dancing 2 och ingen tordes säga emot..när filmen var klar hade klockis hunnit bli halv 2 så då var det bara hem och sova så jag skulle vara pigg till matchen.
 
Och ikväll ska det banne mig pluggas!! efter jag har tryckt lite mat. ett gott råd: plugga aldrig på fastande mage!

Herrå

Kommentarer
Postat av: Sara :)

Den leken brukar pajen leka ;)
Men åh , skulle ha velat vara med er ju i lördags ! :D

2008-05-19 @ 18:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0