Trött känsla

Har traskat runt på björkskatan i 5,5 timme nu. Jag har börjat sommarjobbandet med att läsa elmätare,  och det känns så grymt skönt att ha kommit igång. Har 2 tjocka pärmar med sammanlagt 1700 mätare i och idag har jag hunnit med typ 500 st och det är jag nöjd med. MEn det är inte mina fötter däremot, hälarna har förlorat all dämpning osv:D Läste bla Johannas mätare så då satte jag mig med henne och tog en lien vilopaus. Sen är våran granne knasig..varenda gång jag går förbi hans hus kallar han mig för livsnjutare eller något i den stilen, han verkar inte tro att jag har något vettigt för mig alls. En gång påstod han att jag vara ute och "fingick" när jag hade blivit utelåst och skulle söka upp ett annat hus att vara i tills mor å far kom hem. KNASIG MAN!!

Snart kommer brorsan och hmätar mig så ska vi fara ner till stugan och äta grillspett..fy tuuusan vad gott det ska bli. Så ska jag sova där i lugnet så är jag pigg som en mört till matchen imorgon mot Bollstnäs. Bortamatch och det ska tydligen vara grymt varmt i stockholmstrakterna. Jag hatar att spela i värme, men jag är enormt glad att jag ska få spela i alla fall. Måste bara komma ihåg alla saker jag ska ta med mi när jag far.hmm.nej jag tänker inte räkna upp dom,jag tänker dom tyst


Har haft sommarlovskänsla hela dagen idag. Därför känns det helt fel att fara till skolis på måndag.


Hade väldigt trevligt igår. Var hos Jenny med Jokki,Cia,Josse,Gurra och Jenny såklart..Och Elina,men hon var som så trött att hon for ganska fort. Vi fikade äppelkaka, såg talangfinal(kan bara tacka de högre makterna att inte en viss person vann) och hoppade studsmatta. Jag är så enormt feg på det, alla mina specialare är liksom alla andras grunder om man säger så. men som sagt,man kan inte vara bra på allt här i världen. Ibland känns det lite meningslöst eftersom jag vet att jag aldrig kommer att bli världsbäst på något, det finns ju alltid någon som är bättre vad man än gör. Ganska deprimerande tanke egentligen.

Jag vill soooooooooooova nu, men jag antar att det är lite för tidigt för det. MEn jag är ändå trött och i sutgan vet ingen vad jag gör,moahahah:) Ska ändå upp hyfsat tidigt för samlingen på Kallax är kl 10.


Snart kommer Persson och Sara hem, och då blir det sommar på riktigt. Saknar dom grymt mycket. Björx är så mycket mer öde utan dom:) HAHA


Ajja,ska packa klart och softa runt,hehehehehe


Herrå

















Kommentarer
Postat av: jokki

jadu Eläjn, det går gå helt bra imorrn, jag ska skicka vidare all energi från mig till dig via tanken så att du orkar om du skulle känna dig trött :)

2008-05-31 @ 19:28:01
URL: http://jokkihanna.blogg.se
Postat av: persson

du ville inte heller att den
smör äckel killen skulle vinna va? han mer rosa skjorta xD

2008-06-01 @ 15:50:13
URL: http://perssonemmaa.blogg.se
Postat av: Sara :)

Saknar dig också :) Lycka till på fotbollen! :D

2008-06-01 @ 18:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0