Seeg

Ja alltså seg är precis vad jag känner mig just nu. Kan pga av ett okänt syndrom inte sova särskilt länge. Hur som helst slår jag upp ögonen 07.45..attans! Efter ett tag så inser jag att jag inte kommer att somna om,så jag ligger kvar och filosoferar över gårdagen en stund och låter blicken vandra över rummet...men fasen vad stökigt jag har det!!!!! måste städa
Sagt och gjort, en kvart senare ser det betydligt mycket bättre ut, främst för att jag flyttade mount everest av kläder från golvet. Efter mitt husmorsarbete så går jag och lägger mig igen och inväntar klockslaget 08.45 så att jag får gå och väcka Jokki som snarkar i rummet intill. Skotta planen i alvik var det planerat och det kändes bara stjärt...men det var fint väder och mindre snö än jag trodde så det kunde definitivt ha varit värre:)

Kommer hem och äter lite snabbt sen så följer jag med  mis padres a mi..cabaño? eller avr det häst det betydde? stugan menar jag i alla fall,haha. Slutade med att jag somnade i solstolen och jag blir alltid helt trött och argsint när jag somnar och blir väckt på det dära viset.

Så nu sitter jag bara och är trött..jag vill äta,jag vill INTE träna..jag vill sova och jaa..äta? Jag har som ni märker inte så höga krav på livet:)

Grattis Emma som fyller år idag!:D:D:D:D:D:D

Tänkte skriva om igår,men nää..det orkar jag inte:) En lyckad kväll blev det iaf..Strecken på bergnäsbron<3

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0