Scrubs

Jag slutar aldrig att fundera över hur en serie kan vara så fulländad!! 23.00..perfekt tid när man ska sova,bara trycka på off-knappen och stänga ögonen..med andra ord fördriver jag bara tiden nu..ca 13 minuter kvar! så är det ju sjukt kul också,YOU'RE CHINA!!! men min personliga favorit är nog ändå EAGLEEEEEEEEE! Men jag måste skamset erkänna att jag inte har sett alla avsnitt..lte frustrerande,för i det senaste jag såg skulle Eliot gifta sig med Keith och så började hon och JD strula(igen)..snälla kan någon tala om för mig var som händer sen!?!vyöni jag vet att du vet det!!


Svenska cupen mot notas imorgon,är inte så taggad för motståndet eftersom jag redan spelat mot dem typ 13457855 ggr i år med Lira,ajja,det blir nog bra:D


Snart dyker en rörande kärlekshistoria upp här,men jag orkar inte skriva den nu:) Nej,handlar inte om mig,haha


Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0