Schliiten

Sjukt sliten är jag. Stockholmssolen brände som attans och jag har inga krafter kvar, okej att det var igår men det känns idag med eftersom jag inte var på sov-humör igår. snart ska jag sova, har sovis imorrn..sköönt..det var väl allt. Röv att jag glömde bilden på apan Kesi hemma..men upp i skåpet ska den imorrn.
snart ska mi padre få voltarena mina benhinnor som tar stryk av att byta underlag hela tiden..usch,vill bara vara träningsledig i ett år
förlusten mot Tyresö känns tung
Stört vad osammandhängande det hära blev,kanske ger en liten vink om hur det ser ut i min skalle just nu

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

hehe nu börjar jag tänka på hur din hjärna ser ut invändigt Eläjn:P

2008-05-13 @ 22:16:54
URL: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0