Pappa vet bäst

Är lite skeptisk när jag sitter här med en kall,blöt handduk virad runt min vad..inte nog med det,allting är detssutom inbakat i plastfolie..varför?
joo,jag fick en sk vadkaka på matchen idag,eller det kanske inte ens är så farligt..en smäll var det helt enkelt. så länge musklerna är varma är det inga problem men sen efter att ha suttit still i bilen och kallnat var de lite kämpigt att traska in till huset igen. mamma gav mig normala råd, som tex voltaren..men pappa fick för sig att testa det här efter som att Stefan Granberg(liras fystränare) hade gjort så när han hade fått en lårkaka. Pappa dyrkar typ vartenda ord han säger,haha:D(alla ska väl ha sin egen buddah/buddha) Men stefan är faktiskt riktigt bra,så jag litar litegranna på det här..även om det känns lite knasigt.

Matchen var ganska stjärtig från våran sida..det enda positiva var väl att andra halvleken inte avr lika dålig som den första. 1-0 blev det trots allt..kändes inte helt rättvist om jag ska vara helt ärlig

I brist på annat ska jag göra en lite på ord som används flitigt just nu
~Stjärt
~Röv
~Anus
~Chilla(pinsamt nog)
~Britt-Inger


Sen så kom jag,jokki och keso fram till att  det coolaste vore ju ändå att börja använda gamla ord, exempelvis: åtskilliga,huruvida,omgående..ja man kan komma på hur många som helst,fast jag kom faktiskt bara på 3 just nu,haha

Mamma har köpt en asfin jacka..en röd..en sån som jag letat efter hela våren..känns som ett tillfälle att vara godhjärtad så att jag kan sno den lite då och då,nej emellanåt..låter coolare att säga emellanåt. Åghahasdkjfid,den hade ju jag velat ha...ANUS!

har idag vaccinerat mig hos "doktorerna Hassler",hoppas att jag ej lider av sk "hepatit-arm" imorgon.

Äsch,nu ska jag dra mig bortåt..till min älskade sovplats,alltså min säng. tro det eller ej,även fast jag inte är bra på att sova så gillar jag det ändå

Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0