På kvällskvisten

Det får bli en lite snabbis(höhö) såhär innan jag ska sova..ja,jag ska snart gå och sova trots att klockan inte ens är elva en lördag kväll.Varför? Jag har match imorgon och jag vill jag vill jag vill jag vill verkligen prestera the best the best the best the best of me då..måste bara duscha först, okej lite fult att duscha eftersom jag ändå ska spela haha:) Men jag står inte ut med mitt hår annars,det är vansinnigt risigt. en riktig WHOW! Jag är ganska uppspeedad och allmänt dampig för jag vet att jag ska starta..som vänster back:S det här säger jag inte för att folk ska tycka synd om mig eller för att jag tigger om att folk ska säga det motsatta,men ibland är jag drottningen av rodeosvänger dvs. mästare på att gå bort mig..hmm..med andra ord är jag ganska "malplacerad" i backlinjen..men kul ska det bli att flyga!! Jag och Jokki hade ju som tänkt förbereda en redovisning på planet men då var jag stjärtig ovh glömde alla papper i mitt skåp på skolan..ANUS..hur fasen ska vi hinna göra något liksom..det här kommer inte att bli bra,inte alls inte alls inte alls..paniken kommer krypande lite smått,men vad ska jag göra åt det nu liksom..RÖV!

Men dagen har varit suuper:) Gått på stan med Mimmi, eller vi gick inte så aktivt satt mest och bara pratade..sen så gick vi upp till Runte och Brunte för att äta grillad lax(sjuuukligt gott)..efter vi har ätit börjar vi alltid diskutera ganska djupa saker..idag blev det en hel del saker om kalla kriget,nazism,världskrigen och sånt dära..låter nötigt men jag tycke att historia är galet intressant. Okejokej,det värsta av allt var innan maten då samtalsämnet var samhällsekonomi och jag kunde glänsa lite eftersom vi nyss ahr haft prv på sånt,men kusinen var ändå överlägset kunnigare än mig,haha:D sen så tog vi Bittan hem till Robert där vi såg på beck-moneyman(gunvald är vansinnigt iskall). Jag älskar typ beck! sen så tog jag Bittan hem igen och kom på att cykla måste vara bland det härligaste som finns..när det är fint väder och man har medvind och inga uppförsbackar dvs..jag kanske ska börja cykla till skolan nu,tål att tänkas på..hursomhelst så var det så jekla trevligt och behövligt att prata med mimmi,sjukt efterlängtat..soulmate..MATE!!!haha..att hon fyller på min mobil med ny musik gör henne inte sämre

Det är extra tyst och lugnt omkring mig just nu, mor å far sover i stugan så här är det ff med andra ord. Det är väl aldrig ssärskilt livat i mitt hus men nu är det bara jag och tystnaden ungefära..jag längtar efter mitt nya schampo,eller jag hade sånt förut men det blir alltid fel när jag ber mamma köpa nytt för hon fattar inte att jag gillar det dära och köper helt andra. äsch,jag ska inte klagahon fösöker juu

det här blev mer än en snabbis men fingrarna som bara flyger av sig själv,fast nu ska jag aga dom lite med en linjal så att dom slutar och så att jag springer upp på övervåningen till el baño.

häst nummer åtta:HÅLL KÄFTEn!!!!

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

haha Elin jag kan hjälpa till med linjalen om det behövs:P

2008-05-12 @ 15:04:35
URL: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0