men hurv

Sitter och känner mig konstig. Jag fryser men är varm på samma sång. Jag mår illa och har ont i magen men är ändå hungrig. Jag har tråkigt men orkar inte göra någonting. Finns en möjlighet att jag inte är helt frisk, men det möjligheten kan ta sig i röven för jag vill spela på onsdag. Finns en ypperst ypperst liten chans att jag an få starta, men den är nästan obefintlig..men jag är glad hursomhelst. Så här ser mig planering för kvällen ut:1
19.30-20-00: Sega vid datorn
20.00-22.00: Se fotboll och plugga historia
22.00-?: Plugga klart och sen sova

Kunde inte sova så länge som jag önskade imorse för mina kära grannar hade bestämt sig för att byta fönster kl 8 på morgonen. RÖV! Alltså så vaknar jag av ett dunk-dunk och en massa fågelkvitter och inser at jag aldrig kommer att somna om när det låter så fruktansvärt mycket. Följer med mor min till Storheden och handlar, fördelen med att vara med själv är att man kan påverka vad som hamnar i kylskåpet. Allt jag vill ha är: Frukt, kalkon(äter inte skink-skivor sen dom var helt slemmiga en gång), juice(mjölk smakar anus på morgonen förutom till flingor)..hm...WASA SPORT+++++!! annat bröd kan ta sig i röven..sen så måste jag ha flingor också:D Vad vi äter till middag är jag ganska obrydd i eftersom min mage anser at frukost är det viktigaste målet på dagen. Alltid när jag är med och handlar börjar jag tänka på att flytta hemifrån. Mamma köper ju så totalt värdelösa saker..kassler? Kan vara det äckligaste som finns. Så när man har ett eget ställe har man ju precis det man vill hemma och aldrig någon onödig skit..som kassler! och korv!

Kom nyss hem rån en "rehab-träning". Jomenvisst jomenvisstmden var ju precis lika jobbig som alla andra träningar,inte för att det gör så mycket egentligen. Jag är inte så trött i benen efter matchen,mest i psyket skulle jag tro. Hade velat stanna och se herrarnas match efter, men då hade jag antaglien frusit fast någonstans+ att jag inte ahde kommit hem sen. Om inte pappa också hade velat stanna,vilket han INTE ville.'

Just nu vill jag bara hyra in en prostituerad som säljer plugg och inte andra tjänster,hehe. Så skulle den göra historiagrejen åt mi så att jag kunde fluffa ner mig i min säng och se på fotboll. Så jädra underbart det skulle vara, men ne.

 Imorgon ska jag köra bil har jag bestämt, ska träna att starta efter jag har stannat i typ en korsning utan att få kärringstopp. Det är klassat som pinsamt. Usch..så står alla bilar och tutar bakom mig..som en mardröm

Nepp,nu ska jag göra det jag borde

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

ojj vad skötn det lät att fluffa ner sig i sängen, det skaj ag prova ngn gång :P

2008-05-29 @ 19:20:15
URL: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0