Lycka är någonting man lånar

Sjukt trött och knasigt illamående och hunfrig på samma gång. Jag blir alltid helt utslagen av att vara i solen en hel dag...känner mig väldigt svensk när jag säger så. Matchen förlorades med 2-1 och jag säger som Jokki: Jag är så helvetes less på att förlora! Nu kanske jag låter negativ eller svävar iväg lite för mycket men tänktänk om vi skulle hamna i div 2 nästa år..jäkla röv det skulle vara alltså! Men om vi bara rycker upp oss och börjar vinna så ska det nog gå vägen hoppas jag;D
Jag är i ett fotbollsrus just nu...men är man på topp kan man ju bara vänta sig att det ska vända. Jag lånar ett kinesiskt ordspråk: "Lycka är någonting man lånar" och det är ju helt klockrent! Ingenting håller ju i sig föralltid, någongång måste lyckan vända och bli olycka liksom. MEn man får ju alltid låna den igen..som tur är. Just nu ÄLSKAR jag fotboll sjukligt mycket..att byta lag var typ det bästa jag kunde ha gjort,jag ångrar mig absolut inte alls.

Helgen har varit kul. Särskilt igår, skrattade så mycket att kinderna värkte och pizzan blev ju helt fenomenal! Ville bara citera en kul grej Jokki sa när vi skulle sova. Hon tog upp ett glas vatten för att ha vid sängen...
- Elin,vilket roligt glas det här var
- Eh, det är en blomvas

Tack vare att några lata busar inte sprang ferruformmilen så är jag ledig imorgon,puss på er. Dock så ska jag i stort sett plugga hela dagen, det borde jag egentligen göra nu också men jag har tagit en välbehövlig paus. har gjort 6/9 frågor i historian och går in för att göra klart alla idag så att jag kan lägga fokus på idrottsfysiologin som vi har prov i på tisdag. Känns som att jag kan den på något sätt..fast ändå inte. "Instuderingsfrågorna borde ju täcka det mesta" Okeh pms åsa men det var faktiskt typ 50 stycken..varför gör jag det här? jo,för jag vill verkligen bli läkare. Det har jag kommit fram till nu. Så jäkla meningsfullt jobb..tänk att rädda någons liv, det är nog obeskrlvligt. hoppas bara att allas vår älskade stintan mjuknar litegranna och höjer mitt svenskabetyg. Känns så betryggande att hon verkligen vet vem alla är och vad alla ahr gjort.

Har bestämt att jag får sitta här till 21.30..jag gillar att säga så åt mig själv. Om jag inte är hård mot mig själv så gör jag ingenting.

Jag förstår mig inte på dig, du är konstig och jag fattar inte vad du vill..hemlighetsfullt men jag ville bara ha det sagt

Ha en trevlig söndag:) Låt oss be Kung Bore att det här vädret ska hålla i sig hela sommaren:D

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0