King of the Road

Jag tror mig ha en talang att genom att bara se en cykel lite snabbt kan jag avgöra vad den heter..kalla mig cykelbaptisten:)
Så i alla fall har jag övergett mina cykel av nyare modell för en hederlig gammal damcykel från stugan. Jag kan inte kalla den tantcykel riktigt, för den är inte riktigt i den ålderklassen ännu. Det är en mörkrosa lite glittrig sak(okej det lät ju helt stört men så konstig är inte färgen egentligen) av märket Rex. Om jag skulle säga hur gammal den var i människoår skulle jag tippa på en 55 år ungefär. Idag döpte jag den till Britt-Inger til minne av en gammal lärare jag hade på bosken. Liksom henne vägrar min cykel att inse att den är gammal,utan klär sig ganska utmanande och beter sig som en tonåring. jag är sjuuukt nöjd med namnet Britt-Inger alltså..så jäkla klockrent!! Haha.nu är det Bittan föralltid som gäller!

Det här är ganska genomtänkt..men jag älskar verkligen Bittan..jag blir lite King of the Road kan man säga

Herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså+ Eläjn du är så knas men det är härligt. Däremot måste jag veta vad din andra cykel heter!!!

2008-05-04 @ 10:59:23
URL: http://jokkihanna.blogg.se
Postat av: Anonym

Alltså+ Eläjn du är så knas men det är härligt. Däremot måste jag veta vad din andra cykel heter!!!

2008-05-04 @ 10:59:30
URL: http://jokkihanna.blogg.se
Postat av: Sara :)

Haha, Bittan! XD

2008-05-04 @ 17:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0