jag vet inte riktigt...

Ibland börjar jag bara att undra..kan inte alla bara säga rätt ut vad dom egentligen vill? Sk. raka puckar...förutsättngingen för att det skulle funka är att alla måste följa den regeln. Kul att vara helt rak och ärlig mot en som inte är det tillbaka. Nej jag syftar inte på någin speciell människa eller speciell händelse...eller det kanske jag gör, för något måste ha satt igång tankeverksamheten hos mig. jag har en tendens att haka upp mig och älta saker, det kan ju vara lite jobbigt men ibland är det ju bra att vara eftertänksam, annars vore man ju helt känslodöd;D

Dagen har varit..bättre än okej:) Nacho i matte B och det kändes inte helt dåligt..tror att jag lyckades skrapa ihop en "sol" som Carina så fint kallar det. Det här med att man måste äta under provet är ganska överskattat, okej att man ibland tänker bättre när man har något att tugga på men man klarar sig utan..jag tryckte två mandariner och en godis;D OCH TUGGUMMIN SÅKLART!
Nä fym jag har verkligen inget kul att berätta..så det är lika bra att jag slutar nu

Herrå

Kommentarer
Postat av: m oscarsson

kan ju säga att "maten" gjorde ungefär 70% av mitt prov (yoghurt) =D

2008-05-23 @ 22:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0