I morgonstund

Eller vad säger jag egentligen, och klockan snart är 12 är det definitivt inte morgon för mig,snarare sen eftermiddag..så tidigt vaknar jag. Eller 10.00 fick jag inse det faktum att jag hade sovit klart..himla stjärt,jag hade ju tänkt sova bort hela dagen!! Men som det ser ut nu så har jag en hel dag att spendera..usch,känner mig inte på humör för att göra något. Kanske går ut på prom,det vore ju ganska hurtigt av mig..om jag skulle plugga vore jag ännu hurtigare,men det lär jag nog säkert skjuta upp till söndagskvällen:)

Och varför är det så dåligt väder idag???? Fint väder ingick också i min planering. Såhär hade jag tänkt att min dag skulle se ut:
12.00-vakna
12.00-13.00- Äta frukost ch se på tv
13.00-15.00- Ligga på altanen och sova i solen
15.00-16.00- Äta och göra sig i ordning för träning
16.00-cykla till tunis

Men istället kommer det att bli såhär:
10.00-vakna
10.00-12.00-Äta frukost/se tv/nöta dator
12.00-16.00-ingenting?
16.00-cykla till tunis

Åhvilken fruktansvärt dålig dag alltså..det blir ju inte bättre av att huset är invaderat av en händig man som ska tapetsera om vår skabbiga hall på övervåningen.

Johanna vill inte följa med mig på prom..anus
Prata inte med mig idag,mitt humör är inte på topp..eller gör det förresten,då kanske det vänder

RÖV

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0