I brist på annat

Sitter och varvar ner med lite musik..det finns olika sorters musik man har behov av beroende på vilket humör man är på. Just nu behöver jag alltså lugna ner mig lite,är alltid sp speedad och uppe i varv efter jag tränat. Då blir det låtar som November rain, Sweet jools kills me, forever young, be yourself, too much love will kill you, Carrie, Wet sand, Always, Cryin', Bed of roses, Santa fe...kort sagt så är dte typiska sov-låtar
men om man däremot är ute och springer så är Cocain och Snow oslagbart..och Long before rock'n'roll...
Sen så finns det ett antal låtar som bara får mig att bli allmänt nostalgisk och sentimental tex. Summer of 69, Hotel California, Snow(ja igen) låten som är i slutet av Dirty dancing..fatta vad man älskar den filmen<3
Så nu har jag delat med mig av mina djupaste hemligheter..självklart har jag många fler humör som kräver andra låtar..
En sak till jag kom att tänka på när jag ändå är igång är hur vissa låtar är förknippade med vissa människor, det går som inte att lyssna utan att det börjar dansa bilder av den personens ansikte framför ögonen. orkar inte dra några exempel för det finns en risk att det skulle låta alltför knasigt.

Helt rolig träning det var idag, jag vet inte riktigt men det var som många som återvänt från skador och resor:) Just nu älskar jag fotboll sjukligt mycket så jag hoppas att det här ruset håller i sig länge länge..för jag har bestämt mig för att bli en sån där 45-åring som vägrar ge upp trots att jag typ får träna med 13-åringar. ELLER HA ETT EGET LAG!! det skulle ju vara grymt..då skulle drömmen om ett FC Elin förverkligas på riktigt som!

Ibland blir jag djup och börjar ifrågasätta sporten litegrann..jag menar,springa efter en boll liksom? okej,nää jag kan inte riktigt få ner i bokstäver hur jag egentligen tänker för i mitt huvud är det knas


Imorgon är det som säkert alla vet helg igen och jag hoppas på lite grill antingen på lördag eller fredag..sen så kommer ju Persson hem från mallroca/barcelona dessutom,måste träffa henne och jämföra min svanvita mage mot hennes:)


Allt för tillfället


Herrå


Kommentarer
Postat av: perrannn n

jag lovar, jag är inte brun :O jag är typ vitare än då jag for xD

2008-05-17 @ 14:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0