ett nytt försök

Det gick ju sjukt stjärtigt för mig att skriva något tidigare idag, kan bero på att jag just kommit hem från skolan= jag är hungrig och tröt..men nu så har jag nyss kommit hem från Lira-Gammelstan(1-1) och var helt småfrusen..då blev det till att rosta mackor så nu är jag bårde varm i magen och mätt,PÅ SAMMA GÅNG!! skön känsla alltså
Fick mig nyss en utskällning avv Jokki för att jag inte ahr sett Sverige-Tjeckien, och jag ahr ju inte ens varit hemma,haha:) Det är typ såna saker det är dödsstraff på enligt henne..något som är oacceptabelt enligt mig är att..

1.Inte äta frukost
2.Sova till längre än 13.00
3.Ha plastiga fotbollsskor
4.Inte ens veta vad Seinfeld är
5.Ogilla äpplen
6.Ta bussen från skolan in till stan
7.Bära jeans efter kl 21.00 om det inte är något "speciellt tillfälle"

Listan kan göras hur lång som helst egentligen men jaa..nu får det vara nog

Idag har jag kört bil,helt seriöst så kör jag som en gud!!! HAHA,skooja:) jag har plockat ut några av pappas favorituttryck när han ska utbilda mig till en trygg bilförare:
"Vrid upp ratten fortare!!!"
"Kör på vägen,inte på vägkanten!!!"
"Mer gas när du startar!!!"
"Ryck inte i växelspaken, du behöver bara dra den litegrann!!"
"Du måste ju titta i backspegeln när du backar!!"

Han är lite lätt hetsig att köra med,men jag ahr inte så många andra alternativ..undrar varför mamma gick den där utbildningen egentligen,hon säger att hon ska bäörja köra med mig när jag lärt mig ordentligt..men då har jag ju som redan körkort kanske?

Ville bara tillägga innan jag avslutar det här att vissa människor slutar aldrig att förvåna en. Man tror att man vet vad man tycker om dom,sen så helt plötsligt säger de något som tvingar hela hjärnan att tänka om. för det mesta brukar det vara glada förvåningar..varför jag kom in på det här vet jag inte riktigt. Jag är en fundare,kommer alltid att vara en fundare också...man måste acceptera sitt öde liksom. Jag ska förevigt sitta med en tänkarmössa och grubbla sönder skallen tills den smulas sönder och blåser bort.

Snart är det sommarlov,PÅ RIKTIGT..bara 3 veckor kvar med ID1A..vette sjutton vad min klass kommer att heta nästa år. Men om det ska vara sommarlov får Kung Bore sluta med sitt lavemang som en viss Edin bruakr uttrycka sig...allt för idag

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

haha det där sista lät kul även fast jag inte ritkgit vet vad som menas med det :P

2008-05-15 @ 17:34:45
URL: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0