Ett helt liv

Helt seriöst, jag ahr levt ett helt liv idag och klockan är inte ens 14.00! Ett helt liv var kanske att ta i(hehe), men mycket har jag i alla fall hunnit med;D JA har vaknat ätit farit till stugan ätit..och nu kommer det otroliga....
JAG HAR KÖRT BIL HELA VÄGEN HEM(nästan)..villkoret att jag överhuvudtaget följde med var att vi skulle övningsköra litegranna..och idag körde jag faktiskt som en gud. Rullar i stadiga 50 km/h längs ganla bodenvägen..svänger vänster i den söta rondellen vid ICA-svullo..sen så gick det lite fel när jag skulle köra rakt fram och andra bilar skulle lämna företräde åt mig och jag körde kanse liiite för sakta så bilarna trodde att jag skullesvänga vilket jag inte skulle. Bilarna kör ut ändå och TVINGAR mig att svänga..men det löste sig genom en elegant u-sväng. Under bron under riktiga bodenvägen, genom rutvik, kyrkbyn, till porsön där jag och pappa bytr plats. HAn litar inte nog på mig för att jag ska få köra hela vägen hem:(  MEn det är lugnt,för jag körde som en gud som en gud..pressade visar till 90/km i timmen..kan tom ha varit 93, vilket innebär att jag har kört för fort..WOHO!!

Längtar till ikv, Jokki,Johanna,Jenny och Cia kommer till mig och käkar pizza,hembakat,allt annat är värdelöst:) Sen ska vi spela spel och se tha eurovision song contest,moahaha..helt glad jag är idag:D Fundar på att se en halvlek av Liras match också..sen ska jag och "Kent" handla litegranna.. Så underbart att det snart är sommarlov. Negativt är dock den ökända slutspurten i skolan..känner att lite plugg vore på sin plats nu kanske. Fasen vad duktig jag skulle vara då! JA,jag ska plugga idrottsfysiologi,jajjemen det lär bli av

Hursomhelst,ha en trevlig kväll! Imorgon är det fotboll på hög nivå: Alvik-Sundsvall..så packa matsäck och kom till Liko Arena:D Eller varför drar jag med sån Roland-propaganda..jag gillar ju inte ens att ha publik när jag spelar

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0