Ehhhm

Mina farhågor har besannats..jag lider av min "hepatit-arm". efter förra sprutan gjorde den bara allmänt ont,men nu är det mer som ett äckligt irriterande myggbett. Undrar om någon högre makt vill at jag ska få försmak på hur det kommer att kännas i sommar. Störande,mycket störande

Har kommit på att jag känner mig sjukt egotrippad och självisk när jag skriver om mig själv hela tiden,men så efter jag hade funderat en stund kom jag fram till att det är ju inte så att jag kan skriva om så mycket annat egentligen. Jo förrsten, från och med nu ska jag hålla alla uppdaterade om min mormors vardag. Det skulle bli ganska innehållslöst, inget illa menat men jag skulle bli galen om jag levde hennes liv. Men jag tror ändå att hon är nöjd med tillvaron, hon har ju också varit ung en gång.. 

Undrar hur de högra makterna tänkte när de placerade mina kompisar lite varstans i sverige..jag menar inte bara bekanta, nej mycket mer än så..en i vännäs,en i umeå,en i mora,en i vallentuna..jag skulle nästan kunna räkna med antnäs också efterson att bussförbindelsen på kvällar och helger dit är ganska stjärtig...det suger att en del ska bo så långt från mig..ett stort +++++ är att umeåbon kommer hit i helgen..och dåå jeklarns ska vi ha "kul" med jultomten..fick för mig at skriva hjultomten,det låter som att det ska stavas så

Ikvällen har jag tagit på mig ansvaret att baka pizza till heeeela familjen+mormor och morfar alias runte och brunte..kommer att bli en svettig eftermiddag/kväll i köket. Sen så blir det förhoppningsvis så att jag orkar plugga lite matte inför nacho om 2 veckor...också skulle jag vilja hinna md att läsa en häfte/bok om förintelsen som vi fick på historian idag,grymt intressant..skoja inte. Men det är fruktansvärt hur vissa människor tänker..man mår ju typ illa av det..en sak till som jag borde hinna med är att vara snäll mot mina fötter(okej låter knas,kanske tom frånstötande) eftersom att det tillbringar en hel del tid innstängda i fotbollskor=blåsor,AJ

Nu slås det snart igång lite RHCP och degandet drar igång..jag ska alltså göra pizzadeg,haha XD..vitsig jag blev då..ha en trevlig kväll

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

haha Elin snälla skriv om din mormor, intervju vare dag då bli hennes liv ett snäpp intressantare pratstunden med dig juh. Och jag håller med angående dina vänner, alla flyr juh :P skojjis

2008-05-07 @ 22:07:12
URL: http://jokkihanna.blogg.se
Postat av: persson

skit trist att alla bor så utspritt! men jag kommer ju iaf hem till sommarn och stannar hade jag tänkt! xD

2008-05-07 @ 23:06:18
Postat av: Sara

haha, runte och brunte var ju najsiga namn ;D NU är det inte så länge tills sommarn, längtar! :)

2008-05-09 @ 21:18:16
Postat av: Sara

haha, runte och brunte var ju najsiga namn ;D NU är det inte så länge tills sommarn, längtar! :)

2008-05-09 @ 21:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0