Confessions of a King

Rubriken snodde jag från en låt..ja om nån ville veta
Är inte sunday det sämsta namnet man kunde hitta på för en söndag? Jag menar,sun day=solig dag..som om dagen vore lycklig och jättterolig..men jag hatar söndagar!! Hela dagen känns typ bortkastad och meningslös,fast det kanske är i min inställning det brister,haha:) Men nu har jag börjat få lite mysiga söndagsrutiner:
sova så länge jag kan
förhoppningsvis spela match
träna med far och bror(jag har börjat bänkpressa,men jag nämner inte hur löjligt lätta vikter jag har)
plugga allt som jag borde
se parlamentet,men dock så ogillar jag den dära lilla gubben som jag aldrig kommer ihåg vad han heter som brukar vara i blå partiet..glasögon,ser ut som en pedofil
nöta dator

Nä,men dagen har faktiskt varit helt i sin ordning..fick spela mina första riktiga minuter med alvik..men jag var så jeeklarns nervös att jag inte hann tänka så mycket,irrade runt litegrann så trött blev jag då iaf:) Jag hade typ hoppats på att bara få sitta bänk hela matchen,okej det lät knas,men jag ville som bara se hur div 1 såg ut ordentligt innan jag försökte..Sen så sa allsmäktige Kegis åt alla att värma upp..jag amanda och felicia joggar ett tag,sen så skriker han:KINDSTEDT!!!!!KOM HIT!!
Jag blev så stressad att jag knappt fick på mig benskydden,haha..hade likadana darrningar på mina händer som grannen jag hade när jag bodde på snövägen som åt en massa mediciner,eller som men viss nervig pokerspelare(JAGH SPEHLAR!!). Matchen slutade 2-2,och alla var ändå nöjda trots att vi ledde med 1-0 helt länge..sen så låg vi under,och det var väl därför alla blev så lättade när det blev oavgjort..nog om det

Förövrigt har vi tapetserat om i skabb-hallen nu..mamma och pappa hade rät,tapeterna var gråa..inte alls beige som jag sa..attans,nu var det jag som var färgblind:( hatar att ha fel..men det blev ganska fint,enda minuset är att det luktar tapetklister på övervåningen,eller jaa

Jag märker att jag mest bara svamlar osammanhängande,inte bla inte bla..jag vill tillbaka till thailand! jag saknar vattenmelonen och maten förövrigt. MEn nu har jag persson och johanna börjat att prata om en tågluffning när vi är 18..äsch,ingen vill ju läsa det här

Herrå

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så skojj att du spelade och jag lovar det märktes inte alls att du var nå jättenervig heller :)

2008-05-05 @ 22:47:57
URL: http://jokkihanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0