Ovisst

Vad som händer ikväll vet ingen, inte ens jag. Alla planer går åt skogen men jag ahr iaf en reservplan även om den inte är alltför lockande:) Jag gillar när jag vet vad som ska hända, annars blir jag typ orolig för jag är som den enda i min "umgängeskrets" som bor där jag bor, och därför måste jag planera transporter och så vidare och så vidare. Låter u som en tant men sånt är livet. Det är inget fel med att vara tantig.

Snart ska jag i alla fall och träna,det ska bli nice. kul att se alla som var på balen igår, vilken form dom är i alltså,höhö höhö..jag är inte skadeglad. Och fyyyyyyyyyy vad fina alla var alltså! Jag stod bara och såg glad ut som en tönt men det gör ingeting. Också så åt jag asgoda muffins,så klart var det jag och Johanna som låg bakom baket(haha,låter kul). en lyckad kväll kan man säga. sen så rullade jag hen till persson efter midnatt för att hälsa henne välkommen hem. Vi gick en liten sväng och vädrade hjärnorna..sen så for jag hem och sova, vaknade,jobbade och nu sitter jag här.


Alltså seriöst, om inte jag ahr något att göra ikv alls så isolerar jag mig i min friggebod och låtsas som att dagen inte finns. Eller jo jag ahr något att göra men..känns segt..ajja


Nu ska jag börja dressa om och rulla vidare


Herrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0