Nice feeling

Nu är det långa hårda slitet med mina elisar som jag förmodligen tjatat sönder er om avslutat. UNDERBART! Det enda som återstår är att räkna alla, fylla i papper och skicka dom med pappa så att jag kan få mina pengar sen. MOAHAHA:)

Negativt är dock vad vi ska äta till middag idag=blodpudding. Sån mat äts bara när inte mamma är hemma. hon skyller på att det är enkalt för pappa att laga, men jag tror helt enkelt att det beror på att hon tycker det är äckligt men inte vill erkänna det. En ganska rolig tanke när man tänker efter..hon vill aldrig erkänna att hon har fel och ska alltid ha sista ordet. Jag har ju kanske nämnt att vi inte kommit så bra överens på sistone, vilket stämmer ganska bra. Trots det har vi en sthlm resa inbokad 15-17 juli..då kommer våran relation verkligen att sättas på prov. Hamnar mina damp-anfall under 10 st så har jag gjort något suveränt. Fast iofs så brukar det ändå fungera bra när vi är ute och reser om jag minns rätt. Hon har då en enorm uthållighet när det gäller att gå på stan, vilket passar mig bra.

En sak som känns väldigt tung är att jag är läktad till matchen imorgon. ANUS. Mot piteå är den och hela Lira ska och titta, väldigt nice:(  Lite förvirrnade eftersom jag startat de 5 senaste matcherna så det kom lite från ingenstans at jag inte ens får vara med..visserligen har jag inte haft någon bra magkänsla den senaste tiden men den här matchen vile jag verkligen inte missa. På ett sätt är det bra för mig, att inte få spela får mig alltid att tagga till och det ordentligt. Det är bara så jag fungerarhelt enkelt Inte för att jag känt mig säker på min plats eller så, men jag blir som uttråkad på någe vis. Pinsamt att erkänna. Men nu fasen ska jag tagga till och vara en riktig "amazon" på träningarna. Brutal och totalt hänsynslös. Mina lagkamrater ska bli mina värsta fiender!! Okej,skoja.
Men som pappa säger: det gick för lätt från början eftersom många vara skadade och borta och jag fick spela mer än jag egentligen skulle ha fått.

MEn det finns värre saker som kan hända så man ska egentligen inte klaga..jag har ju haft en givande dag med elisarna!

Dagens skräll: Mimmi har börjat gilla fotboll

Ps. Nu börjar jordgubbarna bli helt okej:P

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0