Nattugglan

Visst att 23.30 inte är helt busigt sent på sommarlovet, men det är lite sent när man ska upp vid sjutiden och göra tuppen sällskap. Men jag är inte sugen på att sova ännu. Först ska jag bara sitta här och varva ner en stund. Kom nyss hem, har sett lite film med Emma och Johanna..den handade om en sk. "stjärtpojke" men ädå var den helt bra, och LÄRORIK! har lärt mig de 5 positionerna för kvinnlig underkastelse..be mig att visa dom så gör jag det med glädje:D
Det var en asläskig gubbbe hos emma som putsade deras fönster. Han var typ i 50-60 års åldern och hade inga barn. MEn han var SJUKLIGT intreserad av ungdomar..
Emma- Vad är du utbildad till?
Gubbe-Man kan säga att jag är beteebdevetare för jag har läst alla psykologikurser som finns på universitetet(skryter gör han alltså)
Emma-Jasså
gubbe-så kag vet allt om hur ni ungdomar fungerar. du tänker väl att du är konstig,eller hur?
Emma-Eh,jaaa
Gubbe- Ja precis, du vet bara att du är konstig,men jag kan förklara varför du är konstig.

sen så sa undrade han om vi hade en lunarstorm..vi svarade nej..han ba: det har jag!


Sen förklarade han en störd grej om att man skulle se livet som en tårta.

gubbe- Alltså ni vet att det alltid står något skrivet med glasyr på tårtan? Men det får som inte stå pojkvän över hela..utan pojkvännen får som bara vara en tårtbit, det måste finnas kompisar,skola,gitarr och andra saker med också. Fattar ni?

Som tur är hade jag ryggen mot honom och satt i en högryggas fåtölj så jag knude skratta litegrann medans emma var tvungen att hålla másken. I NYLLET PÅ HENNE!

det var grymt trevligt att träffa dom igen..var ju faktiskt ett tag sen:)

En hemlighetsfull hälsning: Det finns saker som kan bli spännande...FUNDA PÅ DEN!

Ska sova snart nu

Herrå:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0