mhmh

Jag sitter och kokar av ilska. Jag kommer inte överens med min mamma alls, jag orkar typ inte bo hemma längre. Känns så sjukt elakt att säga men jag stör mig liksom på henne hela tiden, och att hon bara tjatar och tjatar och tjatar och tjatar tills jag fräser ifrån och då blir hon arg på mig osv osv..JAg ÄR SÅ LESS. jag har hotat henne att jag ska flytta ihop med en 45-årig gubbe som kan försörja mig bara så att jag kan flytta och då blev hon helt arg..inte helt oväntat. Jag vet att det låter som att jag överdriver, men jag orkar inte bo i det här huset mer.  Och nu när Jonas flyttat hemifrån läggs liksom allt fokus på mig. Allt jag äter ska kontrolleras så att jag inte äter för lite.......NU TJATAR HON SÖNDER MIG OM MATSÄCKAR. jag pallar inte..snart kommer jag få ett damp-anfall

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0