I've benn looking back to find....

För det första Persson så ville jag bara säga att äckelkillen med rosa skjorta är min släkting,okej det visste du säkert redan,men du ska inte tala skit om honom!!HAHA:D skojis

Nä allvarligt talat,pojkar och flickor: SISTA SKOLDAGEN IMORRN!! woho..sen har jag bara roliga saker för mig hela veckan..onsdag blir det sova länge,läsa mätisar,gå på stan med jokkan kolla på balen eftersom några i laget går, grilla med klassen på kvällen:) så jäädra härligt!! På torsdag blir det till att läsa mätisar, träna tidigt, sen träffa några klassisar eller vanliga kompisar på kvällen. Fredag så är det träning tidigt, sen träffa Emma och det var sjukligt längesen sist om man borträknar att jag satt bredvid henne på bussen imorse. Lördag hörde jag rykte om att Cia skulle a lite grillgrill, men det kanske blir en annan dag, men et vore iaf askul! På söndag är det ju seriematch mot Gävle,f y tusan jag ska rent ut sagt AGA dom! Måndag blrjar fotbollsskolan;D

Okej här är en historia att berätta för barnbarnen som hände mig i söndags. Vi hade spelat borta mot Bollstanäs(Vi talar inte om resultatet) och befann oss på Arlanda. KAstar i oss mat på Alfredos för att hinna med planet som skulle gå 19.40. jag och Maria, en söligaste i laget blevlämnade kvar sist så det blev ett äventyr att hitta till gaten. MEn när vi kommer dit så står det att planet är försenat till 20.20. Jaha,okej bara att vänta. Vi vänar men inget plan kommer.say what?haha:D Efter ett enda långt trassel ändras avgångstiden till 22.25:O..ganska försenat med andra ord.
Vi sitter som bäst och känner oss uppgivna när Kennig kommer rusandes mot oss och ser alldeles sprickfärdig ut av iver:
-Linderot!!
-va?vadå?
- Han är här på Arlanda

Sveriges herrar ahde ju haft match under dagen så förmodligen skulle alla hem till sig så vi såg praktiskt taget alla icke-fula män på flygplatsen..Henke,Zlatan,Ljungberg,Rosenberg,"Sidleds-Danne", Allbäck, Mikael Nilsson..Så jäfra riktigt coolt det var. Helt adrenalin pumpade alla var,det är helt sjukt. Alla var helt högljudda och glada..så fick vi matkuponger värda 75 kr/styck..KNYTKALAS PÅ DONKEN!! Där satt vi och så berättade Kega om alla damfotbollsspelare som var lesbiska( ca 80% i allsvkenskan) och lite annat smått och gott. Så värt det att planet blev försenat, går inte att beskriva. Och hälften av laget hade ju redan farit hem med SAS,hehe..stackarna..TACKA NORWEIGAN eller vad de hette för deras usla sätt attt sköta förseningar. Skulle kunna pussa chefen på magen,så glad är jag!!
Ett litet minus var att Zlatan såg ganska less och nochalant ut, vilet iofs bara besannade mina funderingar om honom. Desutam var han flaggstång, på riktigt..medan Ljungberg var mer som jag,dvs inte längre än nödvändigt. JAg verkar ju vara helt kändisfixerad nu men det är så coolt att se alla man ser på tv i verkligheten,för de ser ju precis likadana ut!

Idag hade vi ett riktigt givande samtal innan träningen,eller det kändes då så ia alla fall. En timme satt vi och analyserade våran situation och hr vi skulle göra för att gå framår osv. Sen avr det chilig träning med en massa skott och avslut, men jag sög apnäsa.

Sovis imorrn och sen brännboll,himla röv. Jag vill inte vara med. Det finns typ ingenting jag är så grymt dålig på som brännboll..ajja,den dagen den sorgen som jag alltför ofta säger. Betyder det att jag skjuter upp alla mina problem till morgondagen? Det hoppas vi inte

Nu ska jag fika litegranna och se tv<3

Okej, årets skräll: JAG ÅT INTE FRUKOST IMORSE...kan ha varit första gången någonsn som jag inte gjort det,helt seröst. MEn min mage ville inte äta ju,så vad skulle jag göra? ÄT NU UPP MACKAN FÖR FASEN TARM!
HAHAHAH;FYY VAD KUL..får bilder i skallen. ta bort!

Sov gott

Herrå

Kommentarer
Postat av: persson

HAHHAHAHAHAHHAHAHA, ÄR DU SERRIÖS? HAHAHAHHA xD

2008-06-03 @ 00:26:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0