Gråttgråttgråttgrått

JAg behöver sol för att orka med dagarna..nu när det är såhär grått och mulet och regningt och dött är jag helt väck i skallen. Det enda jag orkar med är att sova,äta och träna..jag gör som ingeting jg inte måste bara för att det känns för jobbigt. Gå ut och gå,varför? Visserligen har jag valt att isolera mig i stugan snart en vecka och det ahr faktiskt varit ganska skönt måste jag säga. Sovit tidigt,sovit länge..inte gjort någonting..så utvilad är jag väl..men inte idag. TRÖTTTRÖTTTRÖTTTRÖTT..fy fasen vilken grå och äcklig dag. Dagens ljuspunkt är väl bio med Johanna,Persson ovh Josse ikv..sex and the city,haha:) OCh så snart ska jag duscha aslänge och låta mitt tråkiga humör rinna ut i avloppet. Nice

Undrars om jag behöver fara och handla också..känns så.jag måsta ha gurka på mina mackor, annars blir det inge bra. OCh sen så hade jag tänkt bjuda laget på fika imorrn(morotskaka) för att äntligen få stryka bort mitt namn från fikalistan. Då behöver en del sakr ocks handlas..fundar om johanna skulle vara sugen att hänga på..det är ju inge kul att fara själv. Sen ska jag tvätta en tvättmaskin..låter coolt att säga så, men vadå annars ahr jag ju inga rena kläder,mys. Älska att bo hemma själv. Det enda dåliga är att jag har skickat ner min Oasis CD och alla andra också för den delen till stugis= jag kan inte dunka dunka för att förstöra tystnaden.

funderar på att ta sommarlov från bloggandet, känner inte inspiration någonstans. OCh jag är typ ändå aldrig hemma så..men jag menar inte att jag inte tänker skriva alls, eller et kanske jag gör..vi får se vi får se.

hoppas att dom högre makterna äter upp alla moln,särskilt dom grå

HErrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0