En Sel

Nu är fotbollsskolan slut,känns bra faktiskt väldigt bra:) Sov som en riktig fetstock inatt, så jääädra skönt det var alltså! Man kan andas ut på riktigt och känna lugnet,haha:)

Vad ska man skriva..kanske  något om dagen som varit alldeles vardaglig. Vaknade i stugis, tog bussen hem, läste elisar, träffade emma som blivit trampad på foten av en hest(okej,händer kanske inte varje dag), for hem, tränade(askul träning!:O), hittar en mystisk hälsning om att jag ska bjuda på fika nu från en viss oscarsson(han trodde han var smart), inviger sörbygrilen med the big kindstedt, kommer hem till björx..och det är här jag är nu. Väntar på att Johanna ska äta klart, serriperri, jag fattar inte riktigt vilka tider dom äter i den familjen..kanske är det bara vi som är stela och tråkiga..skulle tro det. Sen ska vi "hitta på något", det är egentligen ett annat uttryck för att tjilla järnet:P

Helt härligt att det blev soligt idag, hoppas på sånt väder imorgon också:)

Känns s kul, för snart är Sara "dalmasen" hemma igen från mora och ska stanna hela sommaren! ÅH FY VAD KUL:D Störd tjej att komma hem och sen fara iväg igen på en gång så man inte hann se henne.

jag är så nöjd med mitt sov inatt att det inte finns ord för det, har typ aldrig sovit så gott i hela mitt liv. Helt slutkörd sitter jag i stugan och huvudet faller bakåt hela tiden..vid 22.30 bestämmer jag att det är dags att sova. Går ut till friggan, läser lite bok, emma ringer, pratar med henne tills batteriet laddar ur vilket händer vid ca 23.30..då somnar jag och vaknar 9.15. Jag gillar att vakna tidigt så länge jag har fått sova länge. Imorgon ska jag tyyp slå sovrekord:d Har INGENTING jag måste göra,känns grymt. Ska se fotboll med mina blodsbröder(mor å far) nere i stugis..sova tidigt, upp och fara till kallax på söndag för bortamatch mot Västerås..DOM SKA AGAS RÖVMYCKET.

Seriöst, tänk vad coolt om man kunde se hur sitt liv skulle se ut i framtiden. Väldigt tufft. Skulle underlätta en del för mig, iaf avbelasta hjärnan litegranna. Den arbetar för mycket,hujja..

Nääe,ha en trevlig helg!

Herrå:P

Kommentarer
Postat av: jokki

haha Eläjn du är en kul prick, men hjag håller med vi ska sätta dit det där jäklarns västeråsborna!

2008-06-14 @ 11:25:32
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0