Bästa ever

Den här skolavslutningsdagen(torsdagen) var så underbart rolig! Sjukt! Börjar dagen med att "göra rätt för mig" och läsa lite elisar. Sen kom jag hem och for till träningen, den gick röv, men det gör mig inte så fasligt mycket. Sen så far jag hem, tror att jag åt god mat men jag minns dock inte riktigt..NEJ JAG ÅT INTE GOD MAT..men mackan som jag åt efteråt var däremot delikat. Sen börjar min långa väntan på att Jokki,Olivia,JEnny, Gurra och Viktor ska komma..

Jokki ringer och säger att nästa buss till björx går om 44 minuter..Jasså ja..då var do mså klipska att dom hoppade på bussen mot klintbacken instället så att vägen till mig skulle bli kortare att gå. Sen när dom är vid lulsundet kommer jag och möter dem med min älskade Britt-Inger(må hon vila i frid). Vi traskar på till vi kommit till mig. Hos mig tar vi det lite lugnt och påbörjar kvällens roligheter. Sen ska vi vidare in mot staden och det gick lite vingligt för vissa på cyklarna. Möter 3 roliga studenter som tigger skjuts och inte inser att iv redan ahr 3 fullpackade cyklar. Sen träffar vi Cia och hennes kompis och några till inne i stan..
Vi hör rykten om att det är en massa folk vid hälsans hus så vi far dit.Sanna mina ord, hela fotbolls är ju typ där. Då himla kul att träffa alla:D Och Jokki passade på att ta sig ett svalkande dopp..så knasig tjej. Tiden flyger som iväg och vid kl 3 eller någonting går vi tillbaka till loet där vi parkerade cyklarna. MEN VAD TUSAN: BRITT-INGER ÄR STULEN!!
Ja det är sant, har inte sett röken av henne sen dess..har seriöst hjärtesorg. Jag trodde inte det var möjligt att älska en cykel så mycket

väl hemma hos mg äter vi jordgubbar och mackor och somanr in vid halv fem eller något i den stilen. Sen vaknar vi, käkar frukost och ser på Rasmus på luffen. Ja,jag är kär i Rasmus på luffen...han är så sjukt söt att jag avlider. Hojja:D

Träning igen, och det går röv tåerigen. Känner mg helt lätt och pigg i benen med ingenting funkar defensivt:( Tråkigt med två stjärtiga träning på rad.. men vad ska man göra åt det.INGENTING!
Jag får den stora äran att köra ner till stugan efter träningen. Mamma har lagat god mat och farmor och farfar är där..trevvvlans. sms:ar av uttråkning så mycket att mobilen laddar ut.

Tänkte sova tidigt men kunde inte sova, så därför ligger jag i någon sorts dvala till jag vet inte hur länge..mobilen hade ju som sagt laddat ur.

Enda negativa just nu är som en sak som..jag vet inte riktigt..gnager i skallen på mig. Jag tänker inte säga vad, för så öppen och ärlig är jag faktiskt inte mot någon annan än mig själv..jag har so mtagit ett beslut men jag vet inte om jag gjorde rätt. Det var antingen ja eller nej, ingt mellanläge..jag sa nej och nu vet jag inte om jag ångrar mig. Jag tror kanske att jag gör det. MEn hade jag sagt ja hade säkert en massa saker återupprepat sig och det vore inge kul. JÄKLA RÖV  att allt ska vara så svårt. varför skulle jag dra igång allt för igen? dåligt av mig alltså! 
 Får passa på att njuta av det soliga vädret i alla fall och tänka att saker faktiskt kunde vara betydligt värre:)

Ha en trevlig lördag, det tänker jag ha

Herrå

Kommentarer
Postat av: jokki

jaa alltså examen var otroligt perfans!!! Och du Elin du resonerar helt klokt måste jag tycka gällande grejjen you know, för jag tror I know haha :P Men jaa ara du kan avgöra rätt eller fel, så funda, det brukar du juh vara bra på :)

2008-06-08 @ 16:56:19
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0