Ovanor

Jag har en del dåliga ovanor. Jag kom och tänka på det nyss när jag borstade mina tänder. Jag borstar alltid hur länge som helst, men jag är alltid så rädd att jag ska ha glömt någon liten del av en tand som leder till hål. JAg är livrädd för att få hål i någon tand,det har somn aldrig hänt..hujja. Ska snart till tandis och hoppas på glada nyheter.
En annan ovana är att jag har en tendens att äta frukost i en halvtimma innan jag ska till skolan bara för att ja glömmer bort mig och sitter och drömmer litegranna mellan tuggorna. Dessutom så krävs det lite tid innan jag har fått ner den enorma mängd mat som min mage behöver,haha:)
Fundar på andra ovanor....
okej medans jag funderar så kan jag säga en rolig sak som hände innan jag somnade igår eller medans jag sov..det är oklart men hursomhelst så låg jag helt nära väggen men ändå med ryggen mot väggen om ni fattar..sen så skulle jag vända mig om och slog näsan i väggen, haha,eller slog och slog den trycktes iaf upp till ett gristryne..ont gjorde det iaf. Klantarsel är det enda jag har att säga om mig själv..
brb,måste hänga tvätt.

Tvätten hängd..mest träningskläder som hade dragit på sig en konstig lukt sen dt regnade så mycket en träning att allt blev helt blött. jag undrar om något galet har hänt för tyget på insidan av min sporttop hade blivit helt gummiaktigt och så ska det definitivt inte vara. Hoppas att det reder sig när det har torkat och sådära..annars blir man ju lite olycklig.

Jag 'r smått hungrig,grymt sugen på rostat bröd..men jag orkar verkligen inte fixa något att äta nu när jag ändå ska sova snart..får äta frulle ist:D

Smått imponerad är jag av min brors skills i köket..idag bjöd han på pasta med någon slags sås och jag tog med jordgubbar. Sen så har han köpt en så grymt skön sova där kjag gillar att ligga å se Seinfeld<3 Den serien är helt enkelt fulländad! Dock blev cykelturen din ganska knackig med jordgubbarna i cykelkorgen som bara skuttade upp å ner och blev lite halvt platta men det påverkar ju iofs inte smaken som tur är.

(Bilden kändes helt enkelt nödvändig)

3<3<3<3<<3<3<3<3<3<3<3<33<3<<3<3

'Nu är det snart sova, så fort jag tagit emot alla låtarna från el persson:)

Sov så gott

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0