Morrning

Skriver hära lite snabbt medan jokki gör sig vacker eller borstar tänderna eller vad hon nog gör,haha:) snart ska vi iväg med vespis och se herrarna spela, sen så är det lagfoto+egen träning..sen lagfest ikväll hos den nya anna målvakten. Helt kul ska det bli, första lagfesten med det här laget och förväntningarna är höga som berg,skoooja

lite smått trött idag efter PDOL igår, stått och blivit platt längst fram på håkan hellström..jag menar jag lyssnar ju inte ens på honom. hade jag sagt det högt hade jag antagligen blivit manglad av de galna damerna bakom oss..eller det blev jag ju typ ändå. Jag undrar om jag någonsin kommer att bli så där galen av att se en artist...det skulle opm någon vara RHCP, men oturligt nog för mig så har de ju typ lagt ner allt turnerande..eller dom kommer nog aldrig mer till Sverige och det är ju synd.

Nääe alltså nu känner jag att jag ska stressa henne lite så att vi inte missar hela mtachen,moahahah:)

Ha en bra dag,för det tänker jag!'

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0