Ibland

Ibland kan jag få såna här ryck när jag sitter och lyssnar på musik vid datorn. "Vad tusan lyssnar jag på"..den här gången var det Rod Stewart...helt dålig låt. Ska inte slösa bort mina öron på ovärdiga saker.

Eftersom jag inte skriver här så ofta sommartid tänkte jag lista lite bra vs. mindre bra saker som hänt på sistone.

Bra:
Fotbollsuppehållet är slut
Jag ska träffa kusinen imorrn
Det var stekväder igår
Stockholmarna i stugan har varit och underhållt mig i en vecka:O
Cyklingen till Jokkis stuga var kanon!
Jag får nästan aldrig kärringstopp längre
Jag har typ lärt mig att sova länge...eller hyfsat iaf
Jag har badat mycket
Jag och mamma rök inte ihop i Stockholm
Jag skymtar att blåbären har börjat växa...ASGOTT
Lagfest på lördag
Jag har sett halva Saw..sen skulle tv:n slås av. Stjärt

Mindre bra:
Jag ahr inte träffat alla på björx på aaaaslänge
Stockholmarna har farit hem:(
Jag kan inte avsluta talesättet "En svala...."
Mer än halva sommaren har gått
Det regnar
Det är kallt om fötterna
Alla bor så långt bort
Jag måste gå på toa

Allt för idag

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0