Homie

Nu är jag hemma igen på ett av mina sällsynta besök och denna gång är det för att jag ska på bio med josse och se den andra narnia filmen,haha:) JAg minns inte ens om jag tyckte att ettan var särksilt bra men någonting måste man ju göra.

Jag kan inte riktigt slapna av i magen liksom för det känns som att jag har en del saker på ställen som jag inte vet vars dom finns..ehh,alltså så har jag slarvat bort dom. Den ena saken är mitt headset, inte bra inte bra..kan inte lyssna på musik utan att omgivningen får veta att jag gillar En del av mitt hjärta med Tomas LEdin,haha..Den andra saken jag tappat bort är tyyp värre: MITT LEG! Hujja..jag ahr ingen aning alls om vars det är. JAg har letat i alla jaackfickor och alla väskor...i kylskåpet och under altanen..som bortblåst. Det mystiska är att jag såg det för ett tag sen på et konstigt ställe och tänkte: Oj, här brukar det inte ligga..nu kommer jag ihåg at det finns här så att jag inte tappar bort det. MEn  kommer jag ihåg det? NEEEEEEEEEEEEEj det gör ja inte..Jäkla stjärt. Nu måste jag använda mitt fjortis-pass. Ser ut som en blandning av fjortis och luffare..hur lyckat kan det bli?

Förutom denna känsla så är allt ganska tråkigt när vädret envisas med att vara pissdåligt..kanske ska a kontakt med de högre makterna och säga åt dom at det är juli och inte oktober. Helt seriöst så känns det som att någon där uppe ibland bara är ute efter att retas med mig när dom är uttråkade. Inte snellt!

Ljuset i andra änden av tunneln blir helgen då vi ska cykla till Jokkis stuga några stycken och vara där..grilla, förhoppningsvis bada också.

Idag har jag träffat kossor av ett slag jag aldrig träfat tidigare..det var som i ferdinand när dom springer runt och brölar brunstigt..helt kul. jag gick och log som ett fån när jag gick förbi..om någon sett mig måste dom trott att jag var lika nöjd som björnsson:)


Dt är mitt öde att vara en bort-tappare..eller någon kanske har stulit allt:O Det suger att vara otursdrabbad.det har jag vart sen jag avr kanske 3 år. Känn på den mate!


HErrå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0