bara lite random

Sitter här och bara känner för att lasta av mig lite stuff. Ingenting egentligen..inte något som tynger mig, ville bara dela med mig av intressanta(enligt mig själv) och ointressanta(enligt andra). idag har det varit röjarfesten här..haha skoja, men vi har firat persson och sara lite lätt med fika och sånt. Andra gäster var Johanna, Cissi och perssons fästman joel..en ganska udda blandning kan man säga. Jag stod för brända blåbärsmuffins som utan den där svarta bottnen kunde ha smakat helt okej och johanna hade fixat en superb kladdkaka. Hela kvällen gick mest åt till att planera morgondagen med luleåkalaset och annat som ska göras innan och fixas och donas. Hjärnan snurrae på högvarv men nu känns det som att allt kommer rulla enligt planerna.
Innan lk så ska vi vara ett gäng i olivias stuga, och sen dra mot storsand..sen in mot staden:)

De senaste dagarna har jag bara avrit i sugis och slurpat i mig allt sommarväder. Åkerbären har börjat växa på stranden och det måste ju helt serriperi vara bland det godaste som finns! Priset man får betala för dom är dock högt. Ca 5 bett av blindingar/bromsar mot två fulla händer. Det är såna smällar man får ta helt enkelt. Vädret har ju sina fördelar och nackdelar...underbart på dagarna  men sen när man ska träna bränner det så vidunderligt mycket undr fötterna och man kippar efter luft hela tiden..men det är ju samma för alla, same same.

Borde ladda min mobilo med lite ny musik, så jädrans trött på allt jag har..grejen är den att jag inte har nå bra att ladda över. Får rota i brorsans "skafferi " också..vi har tyyp kommit på ett nytt sätt att kommunicera via datorn..han är hemma här ibland och använder den och den som använt den sist måste byta bakgrundsbild..nu har han alltså hälsat till mig med en bild på farfar med kameran i högsta hugg..ser ut som en pensionerad paparazzi


sen en ganska kul sak som min mormor sa
"Njut av din ungdom och skönhet medans du kan, för tids nog går det åt helvete"
hon är bitter över vad åldern gör med henne kan man säga..söt hon är:D All kärlek till mormor<3<3 Jag vill typ inte leva utan henne

Kommentarer
Postat av: jokki

Elin du är bara för söt :)

2008-08-03 @ 11:51:13
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0