x2

Det händer inte alltför ofta att det blir två inlägg på en och samma dag men idag är en sån dag. Efter att ha tränat känns det lite lugnare med ilskan. MEn nu har jag en ny grej som jag hm..oroar mig för. Vi springer ju aldrig nå med laget! Jag är så less på att vi aldrig har nå löpning eller styrke. Om vi inte börjar efter testerna så vet jag inte vad jag gör, jag håller på att bli galen. Får panik när jag känner att jag bara tappar mer pch mer kondition och styrka. Visst att jag kan fara ut och springa själv, men man måste ju även träna sånt som ett lag kan jag tycka.

Försöker lugna mina nerver med lite musik från dirty dancing. I mitt hjärta...



Nu ska jag kolla igenom LPL:en lite,prov nästa vecka men jag tänkte vara ute i god tid. Och sen så skulle det vara nån film på 5:an tror jag. CHILLKVÄLL OCH SOVIS IMORRN!

Herrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0