Wroooooooooooooom

Jag tycker typ att tiden låter så för att den går så fort nuförtiden. Nyss var det typ höstlov och snart så är det jullov och det är typ en massa roliga saker som händer innan det. Mimmi kommer imörrn, futsal på öppet hus på lördag+ jocke kommer och vi ska vara så kreativa att vi ska baka pepparkakor:D, på söndag julgröt med laget, träningarna har börjat igen och allt känns bara stört bra för tillfället!

Köpte en julklapp idag till min goda vän Emma..men jag tänker inte skriva vad det är om hon skulle läsa det för då blir det ju inge bra...HAHA:D Ful jag är

Bara för att vara ännu mera äckligt positiv så har jag kommit på att jag älskar att springa långdistans! Det är så sjukt skönt att bara springa helt långt och länge och kunna grubbla lite över livet, Intervaller ligger mig däremot inte lika varmt om hjärtat men det måste bli ett spnt pass under helgen. tror jag ska passa in det medans jocke sover på söndag, för han blir ändå bara förbannad när jag väcker honom:) Nä inte riktigt men jag är sämst på att sova länge på helger. JAg brukar typ kunna leva ett helt liv innan alla andra vaknar och vill hitta på något...

Jaao, mycket mer än så hade jag inte på hjärtat. Måste bara få citera dagens dummaste kommentar
"Man kan ju ha handbojor som sportbehå"
Kanske bör tilläggas att det kom från en kille, en tjej skulle nog aldrig säga något så idiotiskt:DHAHAHA

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0