Vette tusan

Jag har ingen aning om vad som är fel på mig. Har tänkt ta itu med David hela dagen men jag har verkligen skjutit upp det och hittat på ursäkter som bara bkev sämre och sämre för att slippa. Näe jag ska äta, ska på ninas, ska ut och gå, måste se julshow med Shirley Clamp, ska sticka vantar, måste blogga, duscha, äta igen osv osv. MEn nu så är det dags....

Jaa...måste bara säga att jag och emma har det ypperst trevligt tsm på teorilektionerna. EN kille i våran grupp är en sån obeskrivlig besserwisser och jag nämner inga namn, fast ärligt talat så vet jag inte vad han heter heller. Men han har lärt sig hela boken utantill, garre(garanterat)

Dagens händelse måste ha varit när Örb öppnade sitt hjärta för klassen och berättade om sitt liv som lärare och att han leder en kör för äldre män. Han stiger i mina ögon hela tiden Jag tror att det var Jokki som fick hans mentala spärrar at släppa och dela med sig lite:D

Det är ju helt knäppt att man kan sakna någon som man träffade för inte ens ett dygn sen..jag trodde ärligt inte att jag var en sortens människa som hade nå toffelmaterial i sig men man slutar aldrig att överraksa sig själv sägs det ju....stämmer:D

Näe nu ska jag göra sista rycker med den ökände david som jag ahr umgåtts med en hel del på sistone, på onsdag efter redovisningen dumpar jag honom! YEAH:D:D:D

Herrrråååååååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0