Torsdag 25/12

Såhär dagen efter julafton tycker jag att min jul var sjukt bra. Fick helt fina grejer..en norrbottensring som jag har blivit helt kär i(kan typ inte ta av den), duschkräm som luktar körsbär(mamma trodde det var jordgubb men den här luktade typ ändå godare), en asmysig stickad tröja, lite skivor, en necessär med döskallar<3
Jag och Jonas hade rimmat på allas paket för vi ger alltid tillsammans och det var typ mest uppskattat av allt. Jag är typ sjukt bra på att rimma, inte för att skryta eller så men det är hur roligt som helst. JAg vet att Jokki feels the same way.

Det enda minuset med kvällen var min hals. Om Jocke läser det här får han höra det igen men jag har så sjukt ont i halsen! OCh nu har den svullit upp så jag har en lucka på ca 1 cm att äta genom, tom den här grejen som hänger och dinglarvad den nu kallas har blivit värsta big. Så om jag överhuvudtaget ska kunna äta något måste jag ta 2 st panodil två timmar i förväg och tugga maten i flera timmar innan jag kan svälja. Eftersom jag har rätt dåligt tålamod blir det inte att jag äter så mycket. Det här är garenterat en bantningsmetod som funkar. Få en puss av mig eller drick ur samma glas och du går garanterat ner 3 kilo,haha. MEn nu är det något negativt för jag tror att det är muskler jag tappar...och det är så jobbigt att träna upp igen. BLÄÄÄÄ. Det gör så ont och jag är så less. Låg typ och grät i soffan igår..barnungen. MEn en sak som nästan är kul är att jag kan inte svälja mitt eget spott, för det gör man ju automatiskt hela tiden. ÅFr spotta ut det ist,hehehe. ÄÄÄÄÄÄCKLIGT:D
Bra det kommr se ut i min träningsdagbok när jag lämnar in den till våra tränare(tanken var att vi skulle springa en del under julen):
Jasså Elin du har varit "sjuk" just över jul och nyår. Visst visst.

Nu har jag vart duktig och kokat nyponsoppa som jag ka försöka trycka i mig om nån timme, sen ska mor dra med mig till jourcentralen

HErrrrrrrrrå

Kommentarer
Postat av: jokki

lilla lilleläjn, äru sick? Tusan också... Ajja låter ändå som att du har haft en bra jul :D Ja jag har också alltidu ndrat vad en dinglande grejjen i munnen heter!

2008-12-25 @ 13:11:38
URL: http://jokkihanna.blogg.se/
Postat av: Keso

Den uvula eller gomspene. Bara så ni vet liksom:D

2008-12-26 @ 01:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0