Tisdag 31/12

Sista dagen på det nya året:D JAg som inte brukar vara särskilt glömsk eller virrig förövrigt har jättejätte svårt att komma ihåg vad det är för år. Kanske beror på att man hela tiden pratar om året som kommer och åren som varit. Nu senaste tiden har jag fått för mig att det redan är 2009. Jag hade också tänkt sammanfatta mitt år litegranna...

Årets bästa: Alltså det är ju mycket bra saker som händer hela tiden. MEn jag vill då iaf ta med LK, inte kanske för att just det var så speciellt,eller jo det var det ju, men det ledde ju till något som jag är så jätteglad över:D
Så skulle jag också vilja ta med bytet till Alvik. JAg trivs så mycket bättre där på alla sätt och vis, alla är så sjukt glada och snälla så även om man inte är på träningshumör blir man ju det när man kommer in i omklädningsrummet. Sen är det så mycket roligare trännigar också..men som Jokkihanna säger: Mer fys och intervaller tack:)

Årets sämsta: Alla mina sjukdomar! JAg är ju typ Kenning junior...(en tjej i vårat lag vars immunförsvar inte är det bästa). Förut var jag i princip aldrig sjuk men nu jeeklar har jag legat hemma, eller på sjukan haha:D Därför tänkte jag räkna upp dom:
1. Böldbenet efter Thailandresan. BLÄÄÄÄ
2. Halsfluss över Julafton
3. KOnstiga utslag på låren(borta nu)
4. Traditionell feber
5. Lite små förkyldningar

Årets film: Tänkte skriva Twilight men kom efter en stunds tänkande fram till att det blir Sex and the City. Måh så bra den är.

Årets julklapp: Norrbottensringen som sitter fastlimmad på mitt finger:D

Årets WHOW: Jag har faktiskt lärt mig att köra bil, ska bara finslipa tekniken lite(eller mycket).
Samt att jag har begravt stridsyxan med min mor och vi kommer hyfsat överens nu..men igår påmindes jag från de förra striderna nr hon frågade den mest orelevanta fråga hon kunde komma på: "Jaaadu..jobbade Jockes mamma i helgen?" Vad i helsikke vill hon veta det för?

Årets köp: Mina vackra Converse.....

Årets serie: Tänkte säga Scrubs men nej, Seinfeld kommer alltid att ta hem priset:D

Nu får listan ta slut för jag hade tänkte skrälla med att plugga lite teori...första körlektionen snart och jag vet inte, det kanske är bra om man kan lite trafikregler:D Sen ska jag, Emma, Persson och Sara fara in till stan och fixa 18-års presenten till vår kära Johanna...MOAHAHAHAHAH:D

Nääe..tänkte passa på att säga Gott Nytt År om jag inte skriver nå mer innan dess!

HErrå



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0